Фаст-фуд на місці кав'ярні: переможець конкурсу "Роби своє з Kurator" розпочав власну справу з нуля після деокупації | УНН
Станіслав Обухівський, який здобув перемогу в конкурсі бізнес-ідей "Роби своє з Kurator", до початку повномасштабної війни керував кав'ярнею в Бородянці. Після звільнення міста йому довелося почати все з нуля. У розмові з представниками благодійної організації "МХП-Громаді" він поділився своїм досвідом, розповів про відкриття фаст-фуду на місці кав'ярні та свої плани на майбутнє, повідомляє УНН.
Елементи
Станіслав заснував точку швидкого харчування на місці колишньої кар'ярні торік, завдяки перемозі у конкурсі бізнес-ідей "Роби своє з Kurator".
Після окупації кіоск з кав'ярнею отримав серйозні ушкодження: обладнання було викрадено, а стіни та вікна розбиті. Я вирішив відновити кіоск, але повертатися до кавового бізнесу не став — ринок виявився перенасиченим. Тоді в мене виникла ідея зайнятися якісним фаст-фудом, зокрема приготуванням шаурми.
У Бородянці існують подібні заклади, але їх не так вже й багато. Мій кіоск розташований на перехресті найжвавіших вулиць, де спостерігається високий рівень пішохідного та автомобільного трафіку. Це створить можливість залучити більше клієнтів, надаючи їм зручність, якість обслуговування та доступні ціни, - поділився він.
Перемога у конкурсі дозволила чоловіку отримати грант у 100 000 грн.
"За ці кошти я закупив витяжку, професійні ваги, інвертори для електроживлення та інше обладнання. Плюс стартову сировину від ТМ "Kurator".
"Це дозволило започаткувати бізнес і створити два нові робочі місця, що є надзвичайно важливим для Бородянки, де ситуація з працевлаштуванням є непростою", - додає він.
Серед особливостей та конкурентних переваг проєкту - його якість та доступність, каже чоловік. Серед "фішок" - безперебійність роботи та справжній турецький дьонер в піті.
"Ми пропонуємо шаурму з великою кількістю м'яса, оригінальними соусами, а також люля-кебаб, картоплю-фрі, також бульйони й авторські чаї. Усі інгредієнти свіжі, а кухня - максимально прозора", - підкреслює він.
Станіслав також поділився детальною інформацією щодо організації функціонування кіоску.
"Ми реалізуємо технологічні карти для кожної страви, уважно стежимо за якістю інгредієнтів та обслуговування. У нашому кіоску працюють двоє кухарів, яких ми навчали всім етапам: від взаємодії з клієнтами до використання обладнання", - зазначає він.
Учасникам конкурсу "Роби своє з Kurator" Станіслав радить не боятися діяти. Чоловік переконаний, що успішний бізнес починається з чіткої ідеї та правильно розрахованих кроків.
"Роби своє" надає справжню підтримку, що сприяє реалізації мрій у реальність, - зазначає він.
Станіслав також розповів про свої амбіції та наміри на найближчі роки.
"Якщо бізнес виявиться успішним, я маю намір відкрити подібні кіоски в інших містах. Вважаю, що є великий потенціал для розвитку якісного швидкого харчування в малих містах і селищах, де такі послуги зазвичай відсутні", - зазначив він.
Довідка
Конкурс, спрямований на підтримку бізнесу у сфері HoReCa "Роби своє з Kurator", що зазнав труднощів через війну або розвивається військовими, ініційовано благодійним фондом "МХП-Громаді" у партнерстві з брендом Kurator.
До участі в конкурсі приймаються бізнес-ідеї підприємців з галузі HoReCa (заклади харчування, готелі, кейтеринг). Подати їх можуть представники українського малого та середнього бізнесу з 13 областей України, зокрема з Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Житомирської, Івано-Франківської, Київської, Львівської, Полтавської, Сумської, Тернопільської, Хмельницької, Черкаської та Чернігівської областей.
Завдяки мікрогрантам підприємці отримають можливість розпочати новий бізнес або ж розширити чи перенести вже існуючий. Кожна ідея повинна відповідати певним критеріям: вона має бути інноваційною, сприяти створенню нових робочих місць та мати позитивний соціально-економічний вплив на громаду.
KURATOR - бренд продуктових рішень для HoReCa-спільноти (заклади харчування, готелі, кейтеринг), який розвиває компанія МХП. Має гнучкий асортимент під різні типи закладів, бізнес моделі, кваліфікацію персоналу та кількість кухарів. Під брендом KURATOR випускається понад 100 видів допрацьованої продукції, зокрема курятина, яловичина, різні кулінарні рішення. Увесь асортимент створюється з розумінням і дотриманням потреб професійної кухні.
"МХП-Громаді" – це український благодійний фонд, заснований у 2015 році. Основна мета його роботи полягає в всебічному розвитку місцевих громад.
Діяльність охоплює 13 областей України, включаючи понад 700 населених пунктів. З початку повномасштабного вторгнення російських військ Фонд активно підтримує населення, що проживає в зонах бойових дій, українських військовослужбовців і рятувальників, а також громади, лікарні та пологові будинки. Крім того, він надає допомогу благодійним організаціям, які опікуються дітьми-сиротами, літніми людьми та особами, які втратили свої домівки і засоби до існування внаслідок війни.