Е-лікарняні: відповіді на запитання читачів
Із 1 жовтня 2021 року листки непрацездатності в Україні оформлюються тільки в електронному форматі, а не в паперовому, як раніше. Незважаючи на те, що в області, станом 10.02.2022, вже видано 168880 Е-лікарняних, у наших читачів до цього часу виникають запитання щодо порядку роботи Е-лікарняних.
– Що треба знати при оформленні Е-лікарняного?
– Е-лікарняний формується після створення лікарем медичного висновку про тимчасову непрацездатність. Після цього на ваш контактний номер телефону мають надійти два СМС-повідомлення: від E-HEALTH (про створення медичного висновку із зазначенням його номеру) та від Пенсійного фонду України (про формування Е-лікарняного, його номер і період дії). Після отримання СМС потрібно повідомити роботодавця про відкриття Е-лікарняного у будь-який зручний спосіб.
– В яких випадках може не прийти СМС-повідомлення?
– Якщо ви:
а) надали для СМС-інформування неактуальний номер контактного телефону;
б) офіційно не працевлаштовані та в реєстрі відсутні дані про сплату ЄСВ%
в) не є застрахованою особою і ваші дані відсутні в реєстрі застрахованих осіб (РЗО);
г) роботодавець несвоєчасно подав звітність стосовно застрахованих осіб у РЗО.
– Що робити, якщо електронний лікарняний не був сформований?
– Слід звернутися: до лікаря – з проханням перевірити персональні дані в медичній карті пацієнта та до роботодавця – щодо перевірки коректного та своєчасного подання звітності, або на гарячу лінію Головного управління Пенсійного фонду України в області – за телефонами: (0462) 60 34 70, (0462) 67 89 33.
За інформацією Головного управління ПФУ в Чернігівській області