Як "Аптека Доброго Дня" вдосконалює обслуговування клієнтів завдяки інноваційним ініціативам — Delo.ua
Кейс мережі "Аптека Доброго Дня" доводить, що лідерство на ринку -- це командна мета, на досягнення якої працюють всі департаменти компанії.
Удосконалення цифрових аспектів сервісу має велике значення в умовах сучасного ринку. Саме тому департамент електронної комерції ініціював проєкт "Товари на замовлення" на своєму веб-сайті, що дозволяє клієнтам отримувати відсутні товари в магазині вже наступного дня.
Завдяки постійним вдосконаленням сайту add.ua, все більше користувачів відкривають для себе його переваги. У компанії активно вдосконалюють CRM-систему та автоматизують нові процеси, що сприяє зростанню продажів у контакт-центрі. Значно покращилась також швидкість обробки та доставки інтернет-замовлень. Серед ключових переваг — можливість замовлення медикаментів через додаток Glovo.
Аптека "Доброго Дня" стає дедалі доступнішою для українців, як у режимі онлайн, так і в традиційному форматі. Всі точки продажу мережі пропонують медикаменти в рамках програми реімбурсації "Доступні ліки". Окрім цього, компанія активно збільшує кількість аптек, де можна отримати пільги від місцевих органів влади для літніх людей, учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи, осіб з інвалідністю та інших категорій, які користуються правом на пільги. Всі аптеки також забезпечують пацієнтів необхідним інсуліном.
Ключовим є те, що роздрібні магазини продовжують свою діяльність у прифронтових зонах, щоб усі мали змогу отримати важливі медикаменти та засоби догляду.
Цього року "Аптека Доброго Дня" вступила в державну ініціативу "Національний кешбек", що дозволяє клієнтам отримувати 10% повернення коштів за придбання українських товарів. Для участі в програмі потрібно лише отримати спеціальну картку в банку та активувати її за допомогою застосунку "Дія".
Крім того, формується нова партнерська мережа, що дозволяє українцям здобувати додаткові переваги від Yasno, Укрзалізниці, Mastercard, Uklon та багатьох інших організацій.
Ще один важливий аспект – це просвітницько-інформаційна діяльність. Мережа вдосконалює свою внутрішню структуру, аби надавати українцям більш якісні та швидкі послуги. Мова йде про нову, більш розгорнуту систему супроводу клієнтів на всіх етапах – від моменту покупки до використання препаратів. Для цього планується розширення електронного рекомендаційного довідника, який надає комплексні поради і який використовують фармацевти під час продажу, а також CRM-спеціалісти для проведення інформаційних розсилок.
Це має велике значення, оскільки мережа невпинно розширює свій асортимент. В цілому в мережі можна знайти майже 16 тисяч SCU та більше 200 брендів косметики.
"Аптека Доброго Дня" -- це Простір здоров'я та краси. Команда компанії ставить за мету прищепити українцям важливість превентивної турботи про себе, стати надійним помічником кожного клієнта на шляху до здорового життя. Тому на YouTube триває проєкт "Академія сталого здоров'я", де цього року вже вийшла серія онлайн-тренувань.
Соціальні й благодійні ініціативи компанії спрямовані на підтримку здорового та щасливого дитинства. Вчетверте "Аптека Доброго Дня" взяла участь у сімейному фестивалі "Мамазліт", який об'єднує та підтримує родинні цінності. Захід "Омріяний мамазліт" пройшов у Бучанському міському парку. На своїй локації компанія встановила величезний піратський корабель, батути, атракціон з іграшками, водне поло, б'юті-зону з європейською косметикою, де робила мейкап та проводила лекції.
Особливої уваги заслуговує благодійний проєкт "Сильні серця", який має на меті забезпечення дітей з дефектом міжпередсердної перетинки серцевими імплантами (оклюдерами). Ці діти часто стикаються з проблемами набору ваги та підвищеним ризиком респіраторних захворювань. З березня компанія передає 2 гривні з кожного проданого товару з асортименту низки косметичних брендів на підтримку благодійного фонду "Дитяче серце", який, у свою чергу, співпрацює з Центром дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України. Так, завдяки цій ініціативі, шість дітей з Київської, Чернігівської областей, Одещини та Донбасу отримали можливість мати здорове серце.
Окрім цього, вже більше року "Аптека Доброго Дня" реалізує спільну соціальну ініціативу з компанією Farmak під назвою "Ліки утилізуй -- планету рятуй!". Основною метою даного проєкту є запобігання потраплянню лікарських засобів у навколишнє середовище, а також зниження негативного впливу на екологію та здоров'я людей. Протерміновані медикаменти можна безкоштовно здати для безпечного знищення шляхом високотемпературного спалювання у 30 аптеках мережі.
Компанія надає підтримку окремим підрозділам Збройних сил України, передаючи їм медикаменти та технічні засоби за потребою. Цього року працівники "Аптеки Доброго Дня" також стали донорами крові для поранених військовослужбовців і цивільних осіб, які потребують переливань. Захід з донорства відбувся в офісі мережі за участі громадської організації "Агенти крові" та Інституту серця Міністерства охорони здоров'я України.
Кожна дія працівників нашої компанії стає частиною нової корпоративної ініціативи "Клієнтолюб", яка орієнтована на людину у всіх аспектах — як всередині команди, так і в обслуговуванні клієнтів. Основна мета програми полягає в тому, щоб проявляти взаємну підтримку та емпатію під час війни, бути новаторами в умовах змін і виступати експертами, забезпечуючи кожному клієнту професійну консультацію та необхідну допомогу, що сприятиме успішному розвитку компанії.
"Наша мета полягає в тому, щоб створити турботливий, зручний, доступний та сучасний простір. Ми прагнемо розвиватися в цьому напрямку, орієнтуючись на кожного клієнта та задовольняючи його унікальні потреби," – підкреслила виконавчий директор "Аптеки Доброго Дня" Оксана Кириченко.