Громада у смартфоні

2020-05-19 10:35

В умовах карантину через COVID-19 чернігівці змушені були перейти в режим жорстких обмежень. Зокрема це стосується і спілкування з представниками влади, різних управлінь та комунальних підприємств. Чи реагують вони на критику та зауваження чернігівців у соцмережах на своїх сторінках? І як швидко відповідають на запитання громадян? Ми вирішили це перевірити, прослідкувавши за кількома популярними сторінками Facebook деяких комунальних підприємств. І ось що з’ясували. 
 
«КП ЖЕК-10 Chernihiv»

Сторінка «КП ЖЕК-10 Chernihiv» перш за все цікава і корисна для власників багатоповерхівок, які обслуговуються цим ЖЕКом. Хоча й іншим власникам будинків буде цікаво подивитися, як комунальне підприємство спілкується зі своїми клієнтами і яким чином вирішуються проблеми зі сміттям, ремонтами, благоустроєм у сусідів. Отже, на сторінці «КП ЖЕК-10 Chernihiv» власники будинків, які обслуговує ЖЕК, можуть почитати як основні важливі новини міста, так і власне про роботу свого ЖЕКу. При цьому дізнатися про конкретні виконані роботи комунальниками (що, де і ким зроблено) і переглянути відповідні фото. При бажанні тут можна залишити свої коментарі. Їх обов’язково переглянуть. Взагалі підприємство досить активно викладає на своїй сторінці пости на різні теми. І щодня або принаймні через день-два інформує своїх клієнтів щодо роботи комунальників в умовах карантину, закликаючи мешканців вчасно сплачувати за комунальні послуги. Тут же можна почитати пости про окремих працівників ЖЕКу (двірників, ремонтників, покрівельників) та мешканців, котрі підтримують чистоту та благоустрій на своїх прибудинкових територіях і в під’їздах. ЖЕК висловлює подяки мешканцям за охайність, вчасну сплату за комуналку і розповідає про різні проблеми багатоквартирних будинків. Інформація подається через пости, фото, відео. 

 

 

Поруч із подякою власників багатоквартирних будинків комунальникам за їхню працю є місце й різним зауваженням та критиці. Найбільшою проблемою чернігівців залишається сміття. Люди надсилають знімки з переповненими сміттям контейнерами, скаржаться на брак баків для побутових відходів. Мовляв, сміттєпроводи в багатоповерхівках «запаяли», а відповідного місця для сміття не підготували. Людей цікавить, коли з’являться напівпідземні контейнери і зникне розкидане сміття? Або, наприклад, не всім мешканцям подобається пропозиція ЖЕКу посадити «живу огорожу» замість парканів. 

 

 

Подібні зауваження поза увагою ЖЕКу не залишаються. Помітно, що ЖЕК зацікавлений у своїй репутації і прагне швидко вирішити існуючі проблеми. Тому відповіді представника ЖЕКу коректні та змістовні. ЖЕКу не байдужа думка мешканців. 

 


 
КП «АТП-2528» 

Не менш активно чернігівці відвідують сторінку «КП Атп-2528 Chernihiv», підприємства, яке дбає про чистоту нашого міста. Як і всі коммунальники, його працівники активно працюють в умовах карантину і на сторінці звітують про свою роботу. Яку саме? Вони займаються вивезенням сміття, чисткою та ремонтом дощових мереж, дезінфекцією громадських місць та напівпідземних сміттєвих контейнерів. Працівники підприємства миють зупинки, дороги, а також виконують інші роботи, завдяки яким Чернігів має привабливий охайний вигляд. І разом із тим нагадують деяким мешканцям, що вони не повинні створювати собі надзвичайних умов і мають утримувати територію біля власних приватних будинків у чистоті та порядку. На сторінку регулярно викладаються пости, фото та відео роботи комунальників. Зокрема є відео вивезення сміття з напівпідземних сміттєвих контейнерів, в якому наочно показано, як працює ця система в Чернігові.

 

 

Підприємство активно реагує на коментарі чернігівців різного характеру, роз’яснюючи особливості своєї роботи. А схвильовані чернігівці переважно одними й тими ж проблемами: вивезенням великогабаритного сміття з приватного сектору, розкиданим сміттям на зупинках, чистотою доріг, встановленням контейнерів біля приватних будинків, аби було зручно викидати відходи, не чекаючи, доки приїде сміттєвоз. Є серед коментаторів люди, які вдячні за роботу комунальників, є такі, що нарікають, пишуть, що їм не подобається. Будь-які коментарі не залишаються поза увагою підприємства. До подібних зауважень на сторінці ставляться терпляче й у відповідь викладають інформацію, яка б допомогла зрозуміти, що сучасний Чернігів має іти в ногу з часом і рівнятися на європейські міста.

     
 

 

 


Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області

Активно інформує чернігівців про свою роботу і головне управління Держпродспоживслужба в Чернігівській області. На його сторінці у Facebook регулярно висвітлюється інформація, що стосується відновлення на Чернігівщині діяльності агропродовольчих ринків в умовах карантинних обмежень, здійснення фахівцями контролю торгових точок щодо виконання профілактичних та протиепідемічних заходів, безкоштовного планового щеплення тварин проти сказу, регулювання цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, і товари протиепідемічного призначення. На сторінці є рекомендації, як поводитися з тваринами в період карантину через коронавірус та чимало іншої корисної інформації. Але на сторінці нема активного обговорення якихось проблем чи гострих питань. Хоча можна знайти різні відгуки про роботу установи. Проте більшість із них позитивні й такі, що схвалюють роботу фахівців Держпродспоживслужби. 

 

 

Публічна сторінка заступника мера Чернігова Олександра Ломако

Однією з найпопулярніших сторінок міста є сторінка заступника мера Чернігова Олександра Ломако. Щодня пан Олександр ділиться зі своїми фоловерами не тільки новинами Чернігова та рішеннями міської ради, але і виносить на обговорення світові події та ділиться світлинами з особистого життя. 

 

 

На своїй сторінці він намагається підтримувати діалоги та відповідати на поставлені запитання. На критику Олександр Ломако реагує стримано та відповідає, не переходячи межі дозволеного. 

 

 

 

КП „Чернігівводоканал”

Сторінка на Фейбуці КП „Чернігівводоканал” досить сучасно оформлена, є чат-бот, де можна одразу поставити запитання й отримати зворотній зв’язок.  

На сторінці даються відповіді щодо питань про планові роботи та роботи, пов'язані з тимчасовим обмеженням водопостачання. А також надається оперативна інформація про аварійно - ремонтні роботи, які ведуться в  Чернігові. На зауваження та критику представники реагують ввічливо й стримано. 

 

 

 

ЧТУ

Сторінка на Facebook КП «Чернігівське тролейбусне управління» інформує про актуальний розклад руху тролейбусів у Чернігові, транспортні картки та новини тролейбусного управління. На критику не реагують, а ось на запитання на сторінці іноді надають стислі та зрозумілі відповіді.  

 

 


 
Підготували Валентина НАУМЕНКО та Поліна МОГІНСЬКА

Інші новини:


Цікава новація

У селищі Макошиному планують створити новий осередок правоохоронного захисту — поліцейську станцію.

2020-09-30 08:56