Олена ДОРОШЕНКО: «Нам важливо піднімати імідж Укрпошти як для клієнтів, так і для працівників»

2020-02-17 10:01

АТ Укрпошта стрімко проходить шлях модернізації та реформування. Про труднощі й досягнення, з якими стикається компанія в цьому нелегкому процесі, розповідає Олена Дорошенко, директор філіалу Укрпошти в Чернігові.

– Олено Миколаївно, вже більше, ніж три роки, ви займаєте керівну посаду директора. Розкажіть, які зміни відбулись за цей час та яких цілей вдалося досягнути?

– Насамперед, найголовнішим питанням було оптимізувати структуру, щоби побудувати потужну фінансово-логістичну компанію, яка готова сприймати виклики і потреби громади, а також бути максимально ефективною фінансово.

У 2017 році ми закінчили оптимізацію адміністративно-управлінського персоналу, і таким чином у нас з’явилася  структура управління, яка працює з мережею по вертикалі.

З жовтня 2018 року всі неавтоматизовані відділення почали обслуговувати бригади пересувних відділень та листонош, які залишилися в селах. Мережа з пересувних бригад дуже гнучка, і тому завжди можна змінювати формати обслуговування різних населених пунктів.

Також в 13 селах автоматизували стаціонарні відділення поштового зв’язку, замінили комп’ютерну техніку та отримали новий транспорт для автопарку.

У 2019 році працювали над оновленням персоналу, перебудовою маршрутів, вивченням особливостей окремих населених пунктів та покращенням якості умов праці співробітників у 14 об’єктах поштового зв’язку.

– Чи збільшилась оплата праці у працівників Укрпошти?

– Заробітна плата підвищилась на 30 відсотків, окрім того у нас є можливість отримання премій як від індивідуальних продажів, так і від підсумків роботи команди відділень. Зараз очікуємо розширення надання фінансових послуг, а саме: відкриття поштових рахунків. Це буде серйозним поштовхом для покращення рівня заробітної плати для працівників та  інфраструктури у сільській місцевості.

Комп’ютеризація наших відділень, оновлення інфраструктури, покращення умов праці та більші можливості щодо підвищення заробітної плати, щоби ми брали кращих із ринку праці – саме над цим сьогодні працюємо.

– Як відбувається доставка пенсії в селах?

– Доставка пенсії здійснюється адресно додому. Окрім пенсій бригада доставляє квитанції за комунальні послуги, газети, листівки тощо.

– Які проблеми насамперед з відділеннями Укрпошти в селах?

– Працюємо над якістю обслуговування та оновленням інфраструктури. Проте ми не можемо одночасно покращити умови в кожному приміщенні, де не відбувалося жодних змін протягом 25 років. Але якщо влада з громадою співпрацюють з бригадою пересувного відділення і допомагають їм, тоді відбуваються позитивні зміни і є результат.

Наприклад, пересувне відділення у селі Чемері – приклад того, яка має бути пошта у селі.

– Назвіть ваші основні переваги над конкурентними компаніями.

– Тарифи у нас є одними із найнижчих на поштово-логістичному ринку, ми пропонуємо доставку під різні запити клієнтів – швидшу за більшу вартість чи доставку протягом довшого терміну, але за нижчу ціну. Також набирає популярності послуга кур’єрської доставки додому.

– Розкажіть про ще одне досягнення Укрпошти, а саме POS-термінали для прийому оплати платіжних карт.

– У 2019 році всі автоматизовани відділення вже мають POS-термінали Укрпошти, в яких можна сплачувати за послуги безготівково, а також клієнти мають змогу зняти готівку без комісії. Користувачі послуги можуть отримати суму від 50 грн до 10 тисяч грн за одну операцію.

– Які послуги Укрпошти є найбільш прибутковими?

– Це фінансові та поштові послуги – доставка пенсій, субсидій та виплата паїв сільськогосподарськими підприємствами

– Визначте, будь ласка, найбільш пріорітетні цілі на 2020 рік?

– Ми націлені на покращення якості надання послуг та кваліфікації персоналу. На цей рік заплановано дуже багато змін у програмному забезпеченні, дооблаштуванні відділень POS-терміналами та автоматизації пересувних бригад.

– Чи відчувають вже клієнти різницю між старими відділеннями Укрпошти і новими?

– Нові відділення – це справді Укрпошта нового формату з новою комп’ютерною технікою, привітним персоналом, що виявляє правильні потреби клієнтів і пропонує якісні послуги. Без зміни настроїв людей не можна змінити структуру. Ми намагаємося  допомогти працівникам інтегруватися в зміни, що відбуваються в компанії. І тільки за умови співпраці досягнемо позитивного результату.

Спілкувалася Поліна МОГІНСЬКА

Інші новини:


Сніданок від шеф-кухаря у ліжко, або Як працюють чернігівські ресторани під час карантину

Уже декілька тижнів у Чернігові зачинено ресторани. Більшість закладів повністю припинили роботу. Інші ж почали працювати у форматі нового режиму — тієї ж доставки та замовлень на винос.

2020-04-03 10:05