З’явився одяг для тінейджерів у стилі коміксів

2019-12-16 13:03

Окрім нашої країни колекцію за мотивами Роя Ліхтенштейна планують продавати у Європі.

На фіналі V міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone компанія Garnamama показала колекцію одягу «Hello, Mr. Roy!» для тінейджерів, яку розробила дизайнерка Поліна Кондратенко. Успішна колаборація відбулася завдяки роботі з Бюро New Fashion Zone. Воно займається створенням капсульних колекцій для підприємств легкої промисловості та fashion брендів із залученням молодих дизайнерів.

Марія Терехова, керуючий партнер New Fashion Zone, розповіла: «Наше Бюро розробляє нові колекції, зокрема і для реалізації спільних проєктів з підтримки молодих дизайнерів. Для прикладу, Поліна Кондратенко отримала грант у 30 тисяч гривень від компанії Garnamama. Вже 2020 року на учасників конкурсу чекають нові колаборації».

На створення колекції «Hello, Mr. Roy!» дизайнерку надихнув унікальний стиль робіт Роя Ліхтенштейна, художника, який значно вплинув на формування поп-арту. У своїх перших роботах Рой Ліхтенштейн використовував образи з коміксів та реклами, збільшуючи їх і стилізуючи.

Колекція виконана у стилі «спорт-шик», для якого характерний вільний, зручний та комфортний крій, що не сковує рухів. Паттерн і колірну палітру було розроблено на основі аналізу творчості Роя Ліхтенштейна періоду 1970-1980 років, який характеризується найяскравішими його роботами.

В одязі активно використовуються елементи прийому «color-blocking», поєднання тканини сміливих яскравих кольорів – синього, жовтого й червоного – з білим і чорним, а також паттерну, який нагадує образи з картин художника.

Колекція цікава ще й тим, що дизайнерка використала у спортивному стилі характерні риси традиційного українського одягу. Наприклад. рукав трикотажних світшотів дуже нагадує рукав української сорочки – кошулі, яка була раніше основою жіночого гардеробу.

Колекція – капсульна і нараховує наразі близько 20 моделей, які дуже вдало поєднуються між собою, а більшість речей – світшоти, футболки, бомбери та штани – унісекс, підходять як хлопцям, так і дівчатам.

Тетяна Пилипчук, керівниця проєкту, відзначила: «Підлітковий одяг – це доволі складна категорія, яка оминається більшістю українських виробників, і наразі потребу задовольняють іноземні бренди. Ми захотіли створити щось унікальне, і в цьому нам допомогла платформа New Fashion Zone, яка залучає молодих дизайнерів до співпраці з виробниками. За 4 місяці цікавої роботи з Поліною нам удалося випустити колекцію, яка має всі шанси стати популярною серед тінейджерів України і Європи».

Наразі одяг від ТМ Garnamama успішно продається в Чехії, Польщі, Казахстані, Литві, Латвії, Німеччині, Естонії, Греції та Хорватії.

Наталія ТОЛУБ
Фото надано авторкою

Інші новини:


Антибіотики в Україні виведуть із вільного продажу

Купити антибіотики українці зможуть виключно за електронним рецептом лікаря.

2020-09-29 12:46