На подіумі підприємництва – шлях до успіху

2019-11-22 12:42

Чернігівська ТПП за підтримки Німецько-українського партнерського проєкту торгово-промислових палат KVP Ukraine для підприємниць Чернігівщини провели майстер-клас Корнелії Янель «На подіумі підприємництва – шлях до успіху».

Якісна, повна та корисна інформація, донесена дуже зрозуміло і зручно, включення учасниць у процес від першої до останньої хвилини, цінні поради, цікаві кейси, легкість подачі інформації та бажання поділитися власними знаннями й досвідом – це основні риси воркшопу пані Корнелії.

Цікава й історія успіху Корнелії Янель, котра не побоялася розповісти й про підводні камені на її бізнесовому шляхові. Було неймовірно не тільки дізнатися про бізнес-план з іншої точки зору та шлях автоматичного залучення клієнтів, а й помандрувати світом жіночого бізнесу, відчути емоційний підхід до справи, зрозуміти, що таке підприємництво…  з пристрасті. Загалом, жіночий бізнес дивує, заворожує, захоплює. І змушує замислюватися над власним зростанням.

Наразі – думки чернігівських учасниць майстер-класу.

Оксана Сокоцька, директорка мережі агентств гарячих путівок «Окми. Тур»:

– Мені було цікаво послухати майстер-клас Корнелії Янель, адже бізнес-шлях у кожного підприємця свій, і почути щось нове – значить збагатитися досвідом. Принципи праці Корнелії, мотивації  вражають. Як і розвиток – від однієї фірми до цілої мережі – виробництва, продажу і консультаційних фірм. Цікаво було й зіставити її бізнес із розвитком нашої фірми «Окми. Тур». У нас тепер теж ціла мережа турагентств. І ми – лідери продажів серед туроператорів. Нас добре знають і в Чернігові, і в Україні. Так само у нас уже три роки працює офіс у Гомелі, в Білорусі. Ми трудимося чесно, пропонуємо гарні ціни, маємо багато індивідуальних програм, що вирізняє нас із-поміж турагентств. Також робимо групові тури до 100 людей. Улаштовуємо круїзи. У нас чимало постійних клієнтів. Вони сьогодні бронюють путівки вже на літо, звісно, й на Новий рік та Різдвяні свята. У нас із чоловіком  сімейний бізнес. Він нині дуже популярний, особливо в Європі. Бо до сімейного бізнесу сьогодні багато довіри. Наші фішки – індивідуальні тури, партнерство із зарубіжними турфірмами, важливість усіх і кожного окремо, хто до нас звертається 

Наталія Кохан, директорка і власниця магазинів «4 сезони»:

– Головне для мене на цьому тренінгу, що спікерка, як і я, має взуттєву фірму. Мені цікаво, як вони розвиваються, що найголовніше для їхніх клієнтів. У цьому наші й німецькі покупці і схожі, й трохи відрізняються. Оскільки для них  найголовніше – зручність, комфорт, тоді як для наших клієнтів, зокрема жінок – аби взуття насамперед було елегантним, стильним, підкреслювало характер власниці.

Послухавши пані Корнелію Янель, я зрозуміла, що ми на правильному шляху. Бо так само любимо свого клієнта, намагаємося задовольнити його потреби, аби він отримав радість і комфорт від обраної пари взуття. Отже, можемо тим самим реалізовувати  мрії. Так само у нас є гарантійне обслуговування, ми можемо підшити, ушити, розтягнути взуття. Прекрасно, що у Корнелії є своя торгова марка, власний бренд і вони самі шиють взуття. Це вагоме досягнення. 

Підготувала Людмила ПАРХОМЕНКО
Фото надано ТПП

Інші новини:


Сніданок від шеф-кухаря у ліжко, або Як працюють чернігівські ресторани під час карантину

Уже декілька тижнів у Чернігові зачинено ресторани. Більшість закладів повністю припинили роботу. Інші ж почали працювати у форматі нового режиму — тієї ж доставки та замовлень на винос.

2020-04-03 10:05