MARKETING-BATTLE у ЧНТУ

2019-11-03 07:42

Нині важко уявити прибуткову діяльність будь-якого підприємства без ефективного відділу маркетингу та без праці маркетолога. Адже маркетинг зумовлює рівень цивілізованості економіки й соціальних комунікацій. Тому напередодні святкування Міжнародного дня маркетолога та Дня ООН 24 жовтня в актовій залі коледжу економіки і технологій ЧНТУ вдруге відбувся MARKETING-BATTLE між кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики й коледжем економіки і технологій ЧНТУ. 

З вітальним словом до присутніх звернулися директор Навчально-наукового інституту бізнесу, природокористування й туризму Максим Забаштанський та директор коледжу економіки і технологій ЧНТУ Михайло Сокол.

Почесну місію суддівства виконали завідувачка економічного відділення коледжу економіки і технологій ЧНТУ Вікторія Петровська, завідувачка кафедри управління персоналом та економіки ЧНТУ Людмила Ремньова, викладачка коледжу економіки і технологій ЧНТУ Ірина Шумська, голова студентської ради навчально-наукового інституту бізнесу, природокористування й туризму Вікторія Брусило, голова студентської ради коледжу економіки і технологій ЧНТУ Ольга Вареша й голова журі – завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Анна Вербицька.

Тема батлу була напрочуд цікавою: «Гендерна рівність: про серйозне жартома». Дві команди – «Версія 2.0» та «Роман з богинями» – змагалися в 6 конкурсах, де мали можливість показати свої творчі, креативні та інтелектуальні здібності.

 Перший конкурс мав назву «Візитка: сильна й слабка стать», основними його завданнями було в жанрі виступу команд КВК, у веселій та запальній формі представити особливості своєї команди й розкрити задану тему. Версії були різними: «Роман з богинями» основний акцент поставив на відео за участю дітей, а «Версія 2.0» підкорювала публіку гумористичною сценкою про аварію на дорозі та інтерпретацією екранізацій відомих кінофільмів на сучасний лад.

«Творче завдання: зміни світ! Думай позитивно!» – назва другого конкурсу, метою якого було переробити друковану рекламу, де яскраво виражена гендерна нерівність,  на рекламу, яка би розкривала просування товару без використання гендерної нерівності.

У третьому завданні учасники повинні були створити  соціальний рекламний ролик під назвою «Паритет», де невимушеним стилем мали висвітлити партнерські відносини в суспільстві жінок та чоловіків.

Маркетолог повинен бути обізнаним у багатьох сферах життя й мати абстрактне та математичне мислення, тому четвертий конкурс був інтелектуальним: команди повинні були закінчити відомі вислови про жінок і чоловіків у дотепній формі. У наступному змаганні взяли участь тільки капітани, які мали прорекламувати та продати предмет, який запропонує противник. Останнім було музичне домашнє завдання на тему «Чоловік та жінка: вічне протистояння».

Журі оцінювало конкурси неупереджено та справедливо. Проте в підсумку команди набрали однакову кількість балів. Учасники отримали символічні подарунки – футболки з написом «Маркетинг – моя суперсила», а кубок переможця, вирішили, буде перехідним: місяць – у команді коледжу, місяць – у ЧНТУ, щоб учасники могли більше поспілкуватися та обмінятися знаннями й досвідом.

Аня ІЛЛЕНКО
Фото авторки

 

Інші новини:


«Стоматологічна фея» допомагає малим ласунчикам

«Стоматологічною феєю» маленькі пацієнти та їх батьки називають дитячого стоматолога Тетяну Лісовську, яка працює в КНП «Дитяча стоматологічна поліклініка» Чернігівської міської ради завідувачкою відділення, а на час відсутності головного лікаря виконує його обов’язки.

2020-02-14 11:45