Чому в Чернігові спалахують тролейбуси?

2019-10-21 07:27

Упродовж минулого тижня на вулицях Чернігова тричі «горіли» тролейбуси, точніше – загорався дріт штанги. «Це позаштатна ситуація, проте вона не несе загрози ні для пасажирів, ні для персоналу, ні для техніки, – коментує проблему фахівець із зв’язків з громадськістю КП «Чернігівське тролейбусне управління» Микита Вікторов. – У всіх випадках машини були відновлені на місці».

За словами нашого співрозмовника, основна причина подібних позаштатних ситуацій – зношеність переважної частини чернігівських «рогатиків». Більшість із них пропрацювала вдвічі чи навіть утричі більше за гарантійний термін експлуатації. Випадки загорання ставалися саме на таких машинах.

– Варто розуміти, що тролейбус – це електрична машина, її обладнання відрізняється від того, що маємо в автобусах, – пояснює Микита Вікторов. – Дріт штанги, через який подається електроенергія, постійно згинається й пошкоджується саме всередині, ззовні це пошкодження навіть не помітне. Ми, звісно, ремонтуємо такі машини, але це здебільшого вже економічно недоцільно. Замінили одну запчастину, а за тиждень-два вийшла з ладу інша. Знову треба ремонтувати. Техніка старішає – поломки частішають. На ремонт витрачаються значні кошти, а поломок не стає менше, адже вік тролейбусів дається взнаки.

 Аби вирішити проблему загалом, потрібно змінювати автопарк. Останні три роки міська влада Чернігова активно працює в цьому напрямі. Придбано вже 29 нових тролейбусів. З ними проблем майже не виникає, але на лінію щодня все ж таки виходять і старі машини, адже перевезення в Чернігові здійснюють одночасно понад 60 одиниць електротранспорту. 

Вікторія КУДІНА 
Фото з архіву «ДП»

Інші новини:


Сніданок від шеф-кухаря у ліжко, або Як працюють чернігівські ресторани під час карантину

Уже декілька тижнів у Чернігові зачинено ресторани. Більшість закладів повністю припинили роботу. Інші ж почали працювати у форматі нового режиму — тієї ж доставки та замовлень на винос.

2020-04-03 10:05