Переможці Міжнародного Конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone

2019-10-01 06:59

Експерти fashion індустрії, стилісти модних глянців, власники брендів і шоу-румів, головні редактори ЗМІ визначили найкращих серед 698 дизайнерів із 17 країн світу.

Фінал Конкурсу – це третій етап змагання, де 44 фіналісти Кастингу Конкурсу продемонстрували міжнародному журі свої навчальні колекції із шести луків.

Головним переможцем Міжнародного Конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone стала Галина Васеніна з колекцією «На грані», номінація Men. Вона отримала професійну швейну машинку з автоматичними функціями від компанії Softorg і безліч інших призів.

«Своєю колекцією я хочу звернути увагу на проблему тварин, що вимирають, – каже дизайнерка. – Більше 2500 видів тварин, птахів, риб і комах перебувають на межі зникнення. Наша планета втрачає від 10 до 130 видів на день. Я бачу світ, у якому сучасна мода, створюючи прекрасні образи, порушуватиме соціально важливі питання для всього людства. Звертатиме увагу на важливі ідеї, які самостійно не можуть пробитися через тонни інформаційного сміття».

Ментор Галини Васеніної – Наталія Лук’янець, fashion insider, blogger, екс-головний редактор журналу «Ательє», відзначила, що колекція Галини несе глибокий соціально-екологічний підтекст. Над її створенням ретельно працювали, продумували всі деталі й навіть спеціально створювали музику.

Переможцями в 10 номінаціях стали:

Номінація KIDS
1 місце – Соломко Яна (Київ).
2 місце – Казачинська Катерина (Київ).
3 місце – Гриценко Оксана (Суми).

Номінація CASUAL
1 місце – Лук’яненко Ольга та Нацвлішвілі Людмила (Київ/Варшава).
2 місце – Колісніченко Олена (Київ/Казахстан).
3 місце – Бурлуцька Наталія (Харків).

Номінація MEN
1 місце – Васеніна Галина (Київ).
2 місце – Олійник Юлія (Київ).
3 місце – Вітовщик Мирослава (Київ).

Номінація OUTERWEAR
1 місце – Климчук Анастасія, Уницька Оксана (Київ).
2 місце – Пошивайло Ірина (Обухів).
3 місце – Єлейко Маріанна (Київ).

Номінація Z-GENERATION
1 місце – Огій Тетяна (Дніпро).
2 місце – Старостюк Таїсія (11 років, Бровари).

Номінація FASHION-TECH
1 місце – Постушна Юлія 
(Краматорськ).
2 місце – Бохан Олена (Кривий Ріг).
3 місце – Зубкова Ірина (Київ).

Номінація NOT FOR MODELS
1 місце – Бурлуцька Наталія (Харків).
2 місце – Водолазська Олена, Озеруга Любов (Київ).
3 місце – Лук’янова Ірина, Лук’янова Надія (Київ).

Номінація SUSTAINABLE FASHION
1 місце – Лук’янова Ірина, 
Лук’янова Надія (Київ).
2 місце – Гончарук Людмила (Київ).

Номінація SPORT-FASHION
1 місце – Іванова Євгенія (Бориспіль).
2 місце – Носенко Марина (Київ).
Номінація ART
1 місце – Селиверстова Єлизавета (Краків).
2 місце – Хруленко Ганна (Бориспіль).
3 місце – Скрипник Ганна, Ожередова Ксенія, Лакатош Діана, Желновач Анастасія (Харків).

Результатом роботи Burеau New Fashion Zone стала колаборація бренду Garnamama з дизайнеркою Поліною Кондратенко. На фіналі вони показали дитячу колекцію для тінейджерів Hello, Mr. Roy! Вона вже зовсім скоро буде представлена на українському та європейському ринках.

Конкурс NFZ – це 5 років роботи, 5 конкурсів, 1678 заявок, 512 учасників, 217 фіналістів. Конкурс є центром розвитку молодих дизайнерів і дає можливість новим учасникам обмінятися досвідом, набути необхідних знань та продемонструвати своє бачення українським і зарубіжним експертам у сфері моди.

Цього року в конкурсі показували свої роботи дизайнери з 17 країн: Україна, Казахстан, Узбекистан, Молдова, Німеччина, Данія, Польща, Китай, Чехія, Грузія тощо.

Крім того на заході провели бізнес-форум «Україна – конкурентоспроможний гравець на світовому ринку Apparel & Textile». Спікери форуму (провідні експерти України, Німеччини, Канади), лідери fashion індустрії, великі українські підприємства легкої промисловості, поділилися успішними кейсами, реальним досвідом виходу і роботи на міжнародному ринку, прикладами масштабування бренду і роботи з міжнародними байєрами.

Марія Терехова, керуючий партнер проекту New Fashion Zone, зазначила: «New Fashion Zone Group – це майданчик для розвитку конкурентоспроможності фешн-продукту і креативного підприємництва. Ми фокусуємося на сталому розвиткові, моді майбутнього і безперервному навчанні. Адже світ увесь час змінюється і ринок моди разом із ним. Цьогоріч ми відвідали Францію, Німеччину, Данію та Канаду для стимулювання експорту. Збільшення продуктивності і якості фешн-продукту при оптимальній собівартості – фокус ринку на 2020».

Призовий фонд для фіналістів:

  • Сертифікати на реєстрацію торгових марок, розробку зовнішньо­економічних контрактів від Адвокатського об’єднання «BIRES»;
  • грошовий сертифікат на 10 000 грн від K.TEX на придбання преміум-утеплювачів і послугу стьобання;
  • грант на розробку стратегії просування бізнесу від «Будь в Ua»;
  • сертифікати від UNMOMENTO і OSCAR;
  • зйомки лукбуків і розробку креативної стратегії від агентства Pump Me Agency;
  • холодильник для вина і фінансовий внесок у розробку колекції від компанії «Бордо»;
  • ювелірні прикраси від Art Vivace jewelry;
  • сертифікати на навчання в «Академії Андре Тан», Tailors School, DonStream, «Центр Освіти і Туризму»;
  • безкоштовна участь у регіональних тижнях моди;
  • публікації у ЗМІ у профільних виданнях, розміщення у блогах провідних лідерів думок;
  • сертифікати на майбутні майстер-класи «Арт Академії сучасного мистецтва ім. Сальвадора Далі».

Серед учасників Форуму розіграли сертифікат на навчання від «Львівської Бізнес школи УКУ» та сертифікат на Правовий аудит бізнесу від Адвокатського об’єднання «BIRES».

Досягнення наших дизайнерів, учасників конкурсу

NFZ – це платформа для реалізації можливостей, яка дозволяє зробити своє хобі бізнесом. Потрапити на Кастинг до конкурсу – це велике досягнення. Вже на відбірковому етапі в учасників з’являються корисні бізнес релейшенс: нові зв’язки й потрібні знайомства у fashion індустрії. Знаходяться партнери і створюються колаборації.

  • Лілія Микитяк – переможниця 4 конкурсу 2018, випустила 4 колекції, відкрила корнер у мультибрендовому магазині в ЦУМі, бренд VONA.
  • Ольга Любушкіна – фіналістка 3 конкурсу, працює креативним дизайнером найбільшого бренду й виробника чоловічого одягу Arber.
  • Наталія Скудар – фіналістка 2018, розробила кілька колекцій для власних ТМ LeBoutique (чоловіча, жіноча, дитяча). Рівень продажів через маркет-плейс = 900 одиниць. Загалом – на 300 тис. грн.
  • Ян Степаненко – фіналіст 2018 і переможець номінації АРТ, викликав фурор на UFW 2019 у рамках показів молодих дизайнерів.

Кейси працевлаштування та роботи дизайнерів з підприємствами країни

Запуск проекту Fashion Bureau (у 2018 р.) – платформа колаборацій молодих дизайнерів із брендами одягу й підприємствами легкої промисловості, з метою розробки дизайнерами капсульних колекцій для тиражного виробництва підприємством.

  • Олена Левинська і підприємство Актуаль / розробка жіночої колекції одягу.
  • Наталія Скудар і ТМ LeBoutique / розробка чоловічої, жіночої, дитячої колекцій одягу.
  • Галина Васеніна і Feеelings / розробка принтів для шкарпеток.

Більше інформації про захід: https://newfashion.zone/contest-final-19

ДОВІДКА ПРО КОМПАНІЮ

New Fashion Zone Group заснована у 2015 році. Компанія включає 3 напрями діяльності.

  1. NFZ – інноваційна платформа навчання та розвитку конкурентоспроможності, що об’єднала у професійне ком’юніті підприємства фешн і легкої промисловості.
  2. New Fashion Zone Contest – стартап-майданчик для креативних фешн-підприємців. Його мета – конкурентний фешн-продукт.
  3. Торговий Дім NFZ – розвиває експорт і професійно закриває питання B2B продажів. Голова Правління – Марія Терехова. Засновники – Антон Рудич і Марія Терехова.

Наталія ТОЛУБ
Фото надані організаторами
Продовження в наступному номері

 

Інші новини:


Найяскравіший захід міста – кастинг-паті трьох наці­ональних конкурсів краси «Королева, Княгиня, Принцеса Чернігова 2019»

24 жовтня в Чернігові відбудеться фінал кастинг-паті трьох національних конкурсів краси «Королева, Княгиня, Принцеса Чернігова 2019».

2019-10-21 07:45