Віолетта Маркович: «Сучасні діти теж люблять брендовий одяг»

2021-12-30 09:29

Так вважає Віолетта Маркович, власниця магазину дитячого брендового одягу «МіраТім». Тут для хлопчиків та дівчаток можна придбати не тільки модне, якісне й цікаве вбрання, а й влаштувати справжній шопінг, маленьку фотосесію в обновках і отримати море задоволення та позитиву.

– Віолетто, чому ви відкрили магазин саме дитячого одягу?

– У мене двоє дітей, і я завжди хотіла, щоби мої син та донька носили гарний одяг. Який до того ж був якісним і не втратив свій вигляд після першого прання, а ще був сучасним, актуальним і цікавим. Тому раніше ми їздили вдягатися до Києва, аби знайти щось цікаве. Але це забирало багато часу, діти стомлювалися і згодом не дуже раділи таким поїздкам. Та й мені теж це потроху набридло. Тому спробувала вирішити проблему сама і з користю для себе. А відкрити власний магазин дитячого одягу було моєю мрією. Тим більше, я довго думала, шукала і врешті обрала, яким бізнесом зайнятися. Ідею з магазином «для маленьких модниць та модників» підтримала вся моя родина.

– У нього цікава назва – «МіраТім».

– Так, тому що моїх дітей звуть Мирослава й Тимур. Доньці чотири роки, а синові – вісім, він уже другокласник.

– Торгівля, мода, дизайн – це пов’язано із вашим фахом? Адже ви пропонуєте брендовий дитячий одяг.

– Ні. Загалом-то, я закінчила Академію податкової служби в Ірпіні, тепер це Державний податковий університет. І трохи попрацювала в нашій податковій службі. Але зрозуміла, що ця робота не для мене. Діти підросли, декретна відпустка закінчилася. І мені захотілося себе реалізувати, але працювати не так, аби дітей бачити тільки рано-вранці та пізно ввечері. А ще праглося, щоби робота мене надихала. І найбільше мене цікавив дитячий одяг. Тим більше, що таких магазинів у Чернігові майже немає.

– Сьогодні можна замовляти одяг.

– Так. І тижнів зо три чекати. А хочеться одягти нову сукню чи джинси зі светром сьогодні й зараз. Та й розмір може не підійти. Чи відтінок кольору буде інший. І я не купую одяг дітям на виріст. Але замовляю для магазину. Працюю з брендами ZARA і H&M, а також експериментую з іншими. Також в ідеях є колаборація з українськими дизайнерами дитячого одягу. В магазині створюю цікаві зони, аби перебувати в ньому було приємно й затишно. Зробили й зимову вітрину. У дитячих фотосесіях беруть участь Міра і Тимур, а ще їхні друзі. Знімки виходять веселими, цікавими та яскравими.

– До вас, напевно, часто приходять купувати одяг всією сім’єю?

– Так, часто. Наразі в магазині ще продається одяг для дітей від 12 місяців до 4 років. Але це розпродаж. Бо я планую привозити одяг для дітей від 5-ти до 14-ти років. Старші діти розуміються в модних тенденціях, трендах. І вміють самі комбінувати одяг. Я ж намагаюся привозити цікаве, креативне.

– Хлопчики теж самі обирають одяг?

– По-різному. Тимуру, наприклад, це нецікаво. Мірочка хоче тільки рожеве, і тільки спіднички й сукні. Тобто одяг для маленьких принцес. Але я бачу, що рожеве найчастіше перестає бути цікавим для дівчаток десь із дев’яти років. А відтак вони хочуть драні джинси, хлоп’ячі светри, худі оверсайз.

– Розкажіть про тренди дитячого одягу, що сьогодні носять, із яких матеріалів його шиють, яка вона – дитяча мода?

– Зараз як у дитячій, так і в дорослій моді носять усе. І широкі джинси, й кльош, міні-спідниці й «у підлогу», і широке, й вузьке. Що кому до вподоби. Діти дивляться, що традиційно вдягають у їхньому середовищі, в їхній компанії. Дівчатка люблять купувати хлоп’ячі речі. Загалом, у нас широкий асортимент одягу.

– Тобто одної покупки точно буде замало?

– Часто справді приходять за чимось одним, а купують багато. До школи дітей так і вдягали. Й бавовняні брюки, й джинси, сорочки, светри, світшоти, ще й куртку. І діти були повністю задоволеними.

– Напевно, ви любите спілкування, допомогти підібрати гарний одяг і радіти, коли покупцям подобається...

– Так і є. Мені щастить на гарних покупців. Я просто дивуюся. Досі ні в кого не було жодних претензій. Сподіваюся, так працюватимемо й далі. Відкрився магазин 6 вересня. Перший місяць було багато нового товару і багато відвідувачів. У карантин – менше. У мене працюють двоє продавців. Ввічливі, компетентні.

– Віолетто, ви творча людина. Влаштували такий яскравий дитячий магазин. Власне, краще сказати – створили. Адже творчість присутня у всьому, що робиться з натхненням. А там де позитив, усе складається якнайкраще. Може, ваше покликання – створювати радість.

 – Так, робота має радувати. Тоді все робиш натхненно й не думаєш про те, коли робочий день закінчиться. І взагалі, кожен день нехай буде створеним для радості. Я відчуваю, що це те, чого я хотіла. І мені подобається тут працювати. Приходьте у наш «МіраТім» за адресою: Чернігів, вулиця Шевченка, 33 А. І повертатиметеся додому не тільки з обновками, а й із гарним настроєм та усмішкою.

Людмила ПАРХОМЕНКО

Інші новини:


​​​​​​​Секрет високоточної зброї від стресу та відновлення жіночого здоров’я після ударів війни – від відомих лікарів Василя Отрошка й Олексія Казакова

Відомий проєкт видання "Деснянська правда"  – ДП Кава – відновився в повному форматі. І 16 червня в готелі "Придеснянський", який гостинно відчинив  свої двері для такого заходу, зібралися наші пані та панянки, успішні в багатьох сферах діяльності на Чернігівщині.

2022-06-27 12:21