АТ «Чернігівобленерго» удосконалює сервіс «особистий кабінет» для побутових споживачів

2021-02-09 06:58

Відтепер на одній віртуальній платформі «E-Svitlo» https://cn.e-svitlo.com.ua/ об’єднані послуги Оператора системи розподілу та Постачальника. 

Це сучасний інструмент, який надає споживачам доступ до максимально повної інформації щодо їхнього особового рахунку. До цього існували два абсолютно  різні сервіси і процес реєстрації кардинально відрізнявся. Оскільки Товариство відповідає за цілісність даних та безпеку, відповідно і набір реєстраційних даних має бути приведеним до єдиної форми. 

Отже, при реєстрації ви маєте обов’язково вказати ім’я та прізвище, адресу електронної пошти, мобільний номер і пароль, який містить не менше 8 символів. Крім того, користувач (побутовий споживач) має підтвердити згоду на обробку персональних даних.  

В подальшому адреса електронної пошти та мобільний номер використовуватимуться для інформування про відключення, сформований рахунок та необхідність сплати за послугу. Для того, щоби приєднати особовий рахунок до облікового запису, користувачу необхідно знати дев’ятизначний код особового рахунку та EIC-код точки комерційного обліку. EIC-код (Energy Identification Code) – це код енергетичної ідентифікації суб’єкта ринку електроенергії та/або точки комерційного обліку. EIC-код – фіксована за довжиною послідовність алфавітно-цифрових символів (16 позицій). EIC-код вказано на отриманому вами рахунку від постачальника електричної енергії або у Додатку 2 до Договору з надання послуг розподілу, укладених після 01.01.2019 р. 

При створенні платформи фахівці перенесли інформацію понад  80 тис. побутових споживачів. Але при першому вході в особистий кабінет ви маєте актуалізувати інформацію. Якщо в попередньому особистому кабінеті ви реєструвалися за допомогою електронної пошти, зараз слід скористатися функцією «Забули пароль?/Зміна пароля». На електронну адресу користувача надійде лист із новим посиланням на активацію роботи в кабінеті, де система запитає новий пароль для входу.

Якщо адреса електронної пошти раніше не вказувалася, слід зареєструватися по-новому. 

Звертаємо вашу увагу!!! В АТ «Чернігівобленерго» заборонено використання адрес електронних поштових скриньок, сервери яких розміщені та обслуговуються на території РФ або підпорядковані суб’єктам РФ.

Можливо, спочатку у споживачів виникатимуть тимчасові незручності, але старт нового проєкту часто призводить до певних запитань до нас — як до надавача послуг, але при попередніх стартапах виникала маса запитань, що згодом вирішувалися. З часом ви обов’язково оціните переваги.  

Так, окрім можливості передати покази електролічильника, користувачі сервісу «Особистий кабінет» матимуть можливість:

- отримувати інформацію про зареєстровані тимчасові перерви в електропостачанні (причину та термін відновлення електропостачання, у т.ч. і про заздалегідь заплановані);
- оформити звернення як до розподільчої компанії, так і до постачальника (крім м. Славутич) без дзвінка до кол-центру;
- переглянути персональну інформацію, у т.ч. і про засіб обліку електроенергії;
- отримати рахунок за електроенергію в електронному вигляді (також зберігається архів рахунків за попередні періоди);

Оновлений особистий кабінет – це нові комунікативні можливості. Навіть якщо у вас виникли проблеми з невідповідністю показів лічильника. Це спосіб швидко й ефективно вирішити це питання, не телефонувавши до надавача послуг і без потреби відвідування та стояння у чергах. 

Перевагою також слід вважати можливість приєднання декількох особових рахунків до одного облікового запису. Якщо ви до цього були користувачем сервісу «Особистий кабінет» на сайті АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» – нема потреби створювати новий обліковий запис, достатньо ввести свій логін та пароль, яким ви користувалися при авторизації в особистому кабінеті АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО». 

Сервіс містить детальну інструкцію для користувачів послуги – за посиланням https://cn.e-svitlo.com.ua/ip_cabinet/static/instructions_pobut2.pdf . Тож у період введених карантинних заходів ця послуга стане в пригоді широкому спектру побутових споживачів електроенергії.

Це не останнє нововведення, яке очікує споживачів електроенергії цього року. Попереду впровадження системи інформування за допомогою месенджерів про тимчасові перерви електропостачання, де зазначатиметься причина перерви та її тривалість, а також іншої важливої інформації стосовно процесів, пов’язаних із розподілом електроенергії.

Підготувала Анна ЮДІНА
Фото надане авторкою

Інші новини:


Квіти, обійми і овації

Так зустрічали в Бахмачі чемпіона світу з греко-римської боротьби Імеда Худжадзе

2021-07-30 08:42