В Україні підрахували, скільки партії витратили на рекламу у Facebook

2020-11-27 09:25

Із початку року і до місцевих виборів, які відбулися 25 жовтня, українські політичні партії витратили на рекламу в соціальних мережах понад 5,7 млн доларів (приблизно 154 млн гривень). Більшість витрат, 5 млн доларів, були здійснені у вересні і жовтні, коли йшла передвиборча кампанія. Про це в середу повідомив рух «Чесно».

Згідно з аналізом експертів, партії витратили за шість місяців 2020 року 90 тисяч доларів, а у жовтні 1,4 млн доларів. Кандидати від партій витратили 1,8 млн доларів з власних сторінок, з партійних сторінок було сплачено майже 2,3 млн доларів.

«Ближче до виборів в мережі з’явилося чимало сторінок, які складно назвати партійними або сторінками політиків, але вони вели кампанії за і проти на сотні тисяч доларів», пояснюють експерти.

«Її створили в травні 2020 року, а з серпня по жовтень вона вже витратила майже 170 тисяч доларів. На рекламу ставили повідомлення партійців із регіонів і фрагменти ефірів шоу «Право на владу», де гостем був лідер партії Ігор Палиця», йдеться в звіті руху «Чесно».

Всього до рейтингу потрапили чотири сторінки «За майбутнє» та її представників. Наприклад, третє місце у сторінки Ігоря Палиці, який витратив 119 тисяч доларів на рекламу, п’яте у лідера списку «За майбутнє» в Івано-Франківську міськраду Олександра Шевченка (65 тисяч доларів), тринадцяте у «Жіночого руху «За майбутнє» (45,9 тисяч доларів).

«Лідер за видатками серед партій – «Слуга народу» з 880 тисяч доларів. У сумі враховували всі партійні сторінки в різних областях, сторінки партійців та інші сторінки, які рекламували повідомлення на підтримку партії. Агітацію за «Слугу народу» та її кандидатів розміщували по щонайменше 319 сторінках», говорять у «Чесно».

Друге місце у партії «За майбутнє», яка витратила 704 тисячі доларів з 96 пов’язаних сторінок, а третє – у «Європейської солідарності».

«Сторінки, які так чи інакше просували партію ОПЗЖ або її партійців, витратили на рекламу 297 тисяч доларів. Крім партійних сторінок, є профілі з нейтральними назвами. Наприклад, «Все добре в Україні» та «Політичні війни» витратили 43 тисячі доларів на рекламу Віктора Медведчука і партії», повідомляють експерти.
 

Інші новини:


Красивий бізнес, який не здався, першим відкрився після активної фази бойових дій, навчає своїх та надихає жінок Чернігова

П’ять років тому відкрився відомий чернігівський магазин жіночого одягу, взуття та аксесуарів "KriStal" (проспект Перемоги, 119А). За цей час його вподобало багато чернігівок (і не тільки!). І ось воно, свято першого ювілею. На ньому побували давні й нові друзі, прихильниці магазину, бізнес-пані й панянки, котрі постійно приходять сюди за стильними речами, привітним та професійним обслуговуванням, консультаціями й обов’язково – за гарним настроєм.

2022-08-16 08:55