Артем Тарасенко впроваджує сучасний громадський транспорт для чернігівців

2020-09-14 11:23

ДОСЬЄ: 32 роки, знак зодіаку Стрілець, народився у Чернігові, навчався в колегіумі № 11, закінчив університет «Чернігівська політехніка» за спеціальністю «Фінанси та кредит». У 2016 році отримав другу вищу освіту магістра за спеціальністю Управління фінансово-економічною безпекою, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансово-економічної безпеки Національного університету «Чернігівська політехніка», палкий вболівальник футбольного клубу «Десна» (Чернігів), одружений, має двох дітей.

Досвідчений, відданий своїй роботі і меті, вимогливий насамперед до себе, а також і до підлеглих, керівник служби експлуатації КП “Чернігівське тролейбусне управління” Артем Тарасенко впевнено крок за кроком ініціює та реалізує свої проєкти.

Втілення прогресивних ідей у життя

У 2013 році кафедрою Національного університету «Чернігівська політехніка» був реалізований проєкт «Університет в житті міста» із дослідження пасажиропотоку у громадському транспорті міста Чернігова. В цьому проєкті задіяли понад 1000 студентів, які фіксували, скільки людей зайшло в певний вид транспорту, а скільки вийшло.

На кінець 2013 року було отримано актуальну інформацію щодо пасажиропотоку в Чернігові. Але тодішній міській владі ці дослідження були непотрібні й невигідні, бо посадовці не хотіли, щоб електротранспорт був у пріоритеті.

Натомість почала збільшуватися кількість маршруток, які не відповідали технічним нормам і вимогам громадян. Артем Тарасенко був впевнений, що громадський транспорт повинен бути доступним, екологічним та зручним.

Подорожуючи Україною, Артем відмічав, які саме сучасні технології у транспортній сфері впроваджені в різних містах.

Реалізувати ідею створення GPS-моніторингу, втілити проєкт «розумні зупинки», перейти на електронні квитки – все це Артем Тарасенко запропонував зробити і в Чернігові.

«Розумні зупинки» і електронні квитки для чернігівців

У 2016 році тодішній керівник транспортного управління Дмитро Лавренюк запропонував Артему очолити службу експлуатації і поставив перед ним три основні задачі: по-перше, налагодити дисципліну та взаємозв’язок між водіями та кондукторами, по-друге, підвищити рентабельність перевезень комунального транспорту і оптимізувати маршрути, щоб вони були комфортнішими для пасажирів, і по-третє, запровадити сучасні методи оплати за проїзд.

Без сумніву, своєю наполегливою працею і спільними зусиллями з колегами Артем реалізував поставлені завдання.

Упродовж 5 років було закуплено більше ніж 30 низькопідлогових тролейбусів, запроваджено GPS-моніторинг, «розумні зупинки» і електронний квиток. Головна мета в запровадженні електронного квитка – відмовитися від готівкової форми оплати. Вже сьогодні 40% всіх сплат у комунальному транспорті проводиться безготівково – транспортною або банківською карткою. 
Артем Тарасенко впорався і з завданням налагодження зв’язків із персоналом. Шляхом мотивації було запроваджено прогресивну систему премій для кондукторів – чим більше вони зібрали виручки – тим більшу отримали премію. Ці заходи дали можливість як збільшити виручку, так і мотивувати кондукторів приносити її в депо.

Завдяки електронному квитку було отримано чіткий пасажиропотік: в яку годину він більший, на яких зупинках виходять і заходять до транспорту пасажири. Завдяки цьому тролейбусне управління запровадило новий маршрут «9-А», тому що було досліджено, що не вистачає тролейбусів у напрямку проспекту Перемоги. Впровадження нового маршруту ефективно збільшило виручку у транспортному управлінні.

У 2016 році для мешканців мікрорайону Масани запустили довгоочікуваний тролейбусний маршрут №11, а також відновили та продовжили тролейбусний маршрут №9 до зупинки «ЗАЗ».

Сучасному Чернігову – європейський транспорт

Артем, як і більшість чернігівців, вважає, що транспорт у Чернігові повинен розвиватися за європейськими стандартами, тому що місто стрімко почало модернізуватися та становитися сучасним. На початку цього року управління транспорту мало на меті запровадити електронні квитки в усіх видах транспорту, але приватні перевізники «загальмували» це питання, бо саме такий спосіб сплати за проїзд дає чітке розуміння пасажиропотоку, і завдяки цьому можна проаналізувати, чи обґрунтований тариф на перевезення.

«Міська рада повинна продовжити розвивати транспортну систему, і за 2 роки ми перейдемо на європейські стандарти транспортних перевезень, а саме: транспортний засіб повинен мати чіткий графік перевезень, підтримання транспортного засобу у належному стані, форма для водіїв», – впевнено каже Артем.

Щоб водії автобусів не ганялися за пасажирами, потрібно запровадити нову транспортну мережу і запустити низькопідлогові автобуси по всіх районах Чернігова.

За 5 років було зроблено багато роботи щодо оновлення дорожнього покриття, по місту комфортно їздити і вже не потрібно витрачати час, як раніше, на об’їзд ям чи вибоїн.

Водії бачать різницю між тим, що було ще декілька років тому назад, і вдячні міській раді за зручні дороги.

Деякі депутати міської ради стримують розвиток громадського транспорту в нашому місті. Тому наполегливий Артем Тарасенко стверджує, що спільними зусиллями реально можливо прибрати старі маршрутки з доріг Чернігова, натомість замінивши їх комфортабельними автобусами.

Картки для чернігівців та туристів

Чернігів – це місто легенд, тому завдяки співпраці транспортного управління з управлінням культури Артем Тарасенко хоче запровадити так звану «легендарну» картку містянина. Придбавши таку картку, турист отримує величезну кількість переваг, які дозволять зекономити: можливість пересуватися на міському громадському транспорті, знижки на вхідні квитки до міських визначних пам’яток тощо.

На базі картки торік році вже було запроваджено проєкт «Безпечна та розумна школа». Всі учні та працівники шкіл №19 та №34 отримали такі картки, які надають знижки у громадському комунальному транспорті, а також одночасно є перепустками до своїх закладів освіти. Також на цю картку можна покласти гроші, якими діти розраховуються у шкільній їдальні, а також у міському парку відпочинку та розваг. Це і є початок запровадження картки містянина, яка працює у всіх сферах. Дорослою карткою можна буде розплатитися ще й за паркування.

«Якщо робити щось – то зі 100% віддачею»

З 2012 року Артем Тарасенко переймається проблематикою мікрорайону Масани і знає все, що бентежить його мешканців. Нові дитячі майданчики, один з найяскравіших дитячих садочків міста, сучасні магазини та розвинене транспортне сполучення приваблюють чернігівців у цьому сучасному районі. Водночас з тим Артем вважає, що забудовникам потрібно приділяти більше уваги на оздоблення паркової зони, яку потрібно зберегти, а також побудувати ще одну школу та дитячий садок.

«Якщо продовжувати підтримувати напрямок розвитку міста вперед – саме тоді ми станемо найкращими серед найкращих», – каже Артем.

Інші новини:


Нова велика війна?

Військові дії між Азербайджаном і Вірменією розпочалися в ніч на 27 вересня. Обидві сторони звинуватили одна одну в ескалації конфлікту через спірний регіон Нагірний Карабах.

2020-10-01 09:56