Юлія ЛОБАЧОВА та секрет її успіху

2020-09-10 08:34

Досьє: успішна бізнес-леді, засновниця та керівник відомого в усьому світі бренду «Ricca Sposa», власниця квіткової майстерні Fleur Decо. 36 років, має три вищі освіти, працювала на відомих підприємствах міста та обіймала посади на держслужбі.  

Цей досвід допоміг розпочати власну справу. Має лідерські риси характеру, наполеглива, завжди працює на результат. Цілеспрямована, харизматична, позитивна. Виховує сина. Захоплюється своєю роботою. Приділяє багато уваги розвитку дитини, любить читати, шукає натхнення у подорожах та природі. 

«Весілля не було, було народження бізнесу»

«Все, що в мене є, я досягла наполегливою працею», – каже молода енергійна жінка. Вона щаслива, бо має улюблену справу, котра мотивує її, дає наснагу та поштовх для подальшого розвитку. Її бізнес дуже красивий. Вона створює весільне вбрання, і її бренд уже став відомим майже  в усьому світі. А почала свій бізнес Юлія досить незвично.

Після отримання вищої освіти дівчина працювала на різних посадах. Вони її не влаштовували, бо робота не надихала, а заробітку вистачало лише на найнеобхідніше. Амбітна Юлія хотіла більшого. Вона постійно розмірковувала над тим, якою би власною справою хотіла займатися, щоб було і цікаво, і приносило позитивні емоції людям та їй.

У той час, а це було одинадцять років тому, вона готувалася до весілля і була зайнята приємними турботами. Як будь-якій дівчині, їй хотілося яскравого свята, та з’ясувалося, що організувати його в місті ніхто не може. Весільного агентства  не існувало. « А чому б ні?» — подумала Юлія і вирішила його створити.

Замість святкування та власного пишного весілля вирішила відкрити бізнес. Спочатку створила перше в місті агентство «Love is», яке відразу стало популярним. Та молода підприємниця розуміла, що наданням одних лише послуг вона не втримається на ринку Тому вирішила розширити бізнес та додала продаж весільних суконь.

Спочатку привозила продукцію інших виробників з різних країн світу, а потім відчула бажання красиво та вишукано вдягати наречених у сукні власного бренду.  Головне завдання, яке перед собою ставила: необхідно, щоб вбрання було якісним, модним та за менші гроші, ніж це пропонує інші. Так з’явився модний бренд, якому вона дала назву «Ricca Sposa».  Її сукні і справді  чарівні. А тому одразу дуже подобалися чернігівським нареченим. Минуло зовсім трохи часу. І сьогодні про весільне вбрання від RS мріють дівчата у різних країнах світу.

«Це не просто красиво, це магічно»

Робота над кожною сукнею приносить їй справжню насолоду. Юлії хочеться, щоб її наречені відчували себе щасливими та неперевершеними у вбранні від бренду «Ricca Sposa», і тому вкладає в  кожний елемент суконь часточку своєї душі, таланту та смаку.

Нині продукція бренду «Ricca Sposa» конкурентоспроможна і відома майже в усьому світі. Сьогодні вона об’єднує сам бренд, торгову марку, виробництво, дім моди та квіткову майстерню Fleur Deco. Пані Юлія очолює всю цю модну імперію та сама створює моделі. А допомагає їй у цьому її найкраща команда.

Жіночий бізнес

На думку Юлії, жінки у бізнесі дуже відповідальні. Багато хто, як і вона, віддаються справі всією душею.  Напружений темп життя потребує повної самовіддачі.

Напружений темп життя потребує повної самовіддачі. Але родина підтримує Юлію, а син-п’ятикласник дуже пишається мамою та її успіхами. І маючи такий приклад для наслідування, вже має плани на майбутнє. 

У бізнесі треба бути гнучкою

Без цього нічого не вийде. Сьогодні, наприклад, європейські наречені вимагають більш лаконічного вбрання, а мешканки Сходу – навпаки, обирають розкішні, прикрашені камінням, вишивкою та іншими декоративними елементами сукні.  Зважаючи на потреби ринку, RS пропонує різні колекції як за стилістикою, так і за ціною. 

Працює Юлія завжди із задоволенням, бо вважає, що досягти успіху можна лише натхненною працею, а не швидким фінансовим результатом. 

Наше майбутнє створюємо ми самі

Молода жінка впевнена, що сучасне життя вимагає від кожної людини наполегливої праці. Щоб  гарно жити, потрібно гарно працювати. Не чекати, не їхати за кордон, а самому створювати та будувати свою країну,  місто, дім. Сьогодні, зазначає вона, їй не соромно запросити партнерів з інших країн до Чернігова, бо він виглядає дуже сучасно. Вона пишається красою та затишком рідного міста. Чернігів рухається у правильному напрямку, переконана Юлія.

Чернігів – місто наших мрій 

«Чернігів сьогодні можна сміливо порівнювати з європейськими містами, затишними, чистими, комфортними, – каже Юлія. – Я радію від його краси та зелені, коли ми гуляємо з родиною старовинним Валом або насолоджуємося квітами на оновленій Алеї Героїв. Приємно, коли про місто дбають. І вдвічі приємніше, коли зміни відбуваються з господарським підходом». 

Оскільки Юлія – мама 12-річного сина, її цікавить все, так чи інакше пов’язане з дітьми. Вона відзначає, скільки в місті останнім часом  з’явилося дитячих і спортивних майданчиків, як змінилися садочки та  школи – майже всюди поміняли вікна, утеплили будівлі, у більшості дитячих закладів оновили сантехніку, відремонтували санвузли.

Вона пам’ятає, яким ще недавно був чернігівський пологовий будинок. Сіра неприваблива будівля, яка давно вже потребувала реконструкції. Нині його не впізнати – яскраві барви, нові вікна, утеплені стіни, прикрашені муралами.

Згадує, як її вразив відкритий минулого року дитячий садок на Масанах – «Дитяча академія». Каже, щиро зраділа за молодих батьків, яким пощастило виховувати свою дитину в такому сучасному закладі. І розповідає, як їй вдалося здивувати друзів, коли влітку запросила їх на оновлений пляж «Золотий берег». Вони вже мали «приємність» його бачити кілька років тому, тож змогли порівняти, як і що змінилося. Навіть позаздрили, що Чернігів має такого мера, який, і це видно неозброєним оком, реально дбає про оновлення інфраструктури міста. 

Крок за кроком уперед

Одного разу, розповідає Юлія, вона їхала на машині уздовж скверу Богдана Хмельницького. Раптом очі вихопили знайому картинку: біля центрального фонтану поблизу П’ятницької церкви відбувалася весільна фотосесія. Спочатку звернула увагу на вбрання нареченої, відзначивши, що вона обрала сукню її торгової марки. 

«Звичайно, мені було дуже приємно. Іншою була думка, наскільки гарно все виглядало на фоні  церкви, фонтану, квітів… А потім «включився» підприємець: у нашому місті можна організувати круту фотосесію чи навіть справжній фешн-показ. Їхати нікуди не потрібно! У нас уже створені круті  локації, як у Європі! Я відчула справжню гордість за рідне місто і за людей, які все це зробили».

Так, у Чернігові ще є над чим працювати, вважає Юлія. Особисто вона би пишалася, якби з’явилося більше продукції з написом «Made in Chernihiv». Це означало б, що місто розвивається далі, створюються робочі місця, люди отримують гідні зарплати. Для цього Чернігів має  потенціал.

Юлія рада долучитися до змін, що відбуваються і ще будуть відбуватися у рідному місті. Вона ставить перед собою завдання і крок за кроком іде вперед: у бізнесі, у кар’єрі, а тепер і в політиці. Сильна жінка, яка звикла перемагати. 

СТЕПАНЕНКО
Фото надані респонденткою

Інші новини:


Нова велика війна?

Військові дії між Азербайджаном і Вірменією розпочалися в ніч на 27 вересня. Обидві сторони звинуватили одна одну в ескалації конфлікту через спірний регіон Нагірний Карабах.

2020-10-01 09:56